14 jun 2012

BLOG: lekker blijven schrijven!

Ik moet toegeven, dit is niet hoe ik altijd achter de laptop kruip. De thee en de oortjes voor muziek heb ik negen van de tien keer wel in de buurt maar zoveel chocolade komt er dan weer niet zo vaak aan te pas. Ik heb heel braaf maar één merci gegeten.

Meestal als ik blog doe ik dat per stukje maar deze week ben ik al de hele tijd aan het "voorschrijven". Nu, op het moment dta ik dit schrijf, staan er al drie stukjes in de wacht. Wel zo handig als ik even geen zin of tijd heb om te bloggen. Dan log ik in via mijn mobiel en kan ik zo iets online laten verschijnen.
Soms heb ik van die perioden dat ik heel af en toe schrijf en dat er zo weken lang niets nieuws verschijnt hier en soms heb ik weken dat ik ontzettend veel blog. Hebben jullie dat ook wel eens? Ik zit opeens weer vol ideeën. Ik ben weer aan de kook, "beleef" wat en ik zit boordevol met verschillende tips!

Als je nog tips of verzoekjes hebt, laat het me gerust weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten