11 jun 2012

DAILY: 10/06/2012


Ik ging in de middag naar Leiden met mijn moeder en oma - kocht bij de V&D een nieuwe broek en nieuwe schoolspullen + een mok van Blond Amsterdam (op de foto hierboven) - wij redde een kindje: 'Ik moet plassen!' maar ik moest alleen van mijn oma en ik ben pas vier.. - ik at een heerlijk broodje met kruidenkaas en dronk een lekkere aardbeien smoothie - ik kocht nog wat bij de H&M - 's middags kwam vriendlief - 'Zullen we pannenkoeken gaan eten?', top idee! - weer thuis ik zette een hele pot thee om samen met vriendlief Glee seizoen één af te kijken en ik dronk (uit eindelijk in mijn eentje) bijna de hele pot leeg.

Gisteren was een fijne dag met een beetje zonneschijn erbij en met mijn nieuwe mok vol thee. Wat wil je nog meer! Jij genoten van de zondag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten