25 sep 2013

The taste of Oegstgeest - foodfair

 
Afgelopen zondag was het tijd voor een foodfair: The taste of Oegstgeest. Het was voor mij lekker dicht bij huis, dus nam ik een kijkje. Het was ontzettend leuk en nog véél drukker.. Gelukkig was ik er 'op tijd' en kon ik aardig wat foto's maken!
Proeven is het devies. Proeven van alle heerlijkheden en proeven van de gezellige sfeer in La France. Er is een route voor u uitgestippeld waarbij u langs alle stands wordt geleid. Het voorplein, met onder meer een ruime buitenbar, vormt zowel het begin- als het eindpunt van uw culinaire ontdekkingsreis. Daarna kunt u op uw gemak door zeven zalen en de binnentuin struinen. U zult daarbij ook getuige zijn van diverse demonstraties, bijvoorbeeld van buitenhaarden, barbecues en de producten van het overbekende Tupperware. Ook een sfeervolle muzikale invulling ontbreekt niet.

Het event vond deels- binnen en buiten plaats bij party centrum La France in Oegstgeest. Behalve een gezellige drukte was er ook veel te doen. Bij vrijwel alle stands was iets te proeven, er waren workshops waaronder één voor het maken van bonbons en niet te vergeten goede live entertainment. Op de website van 'de host' hebben ze het duidelijk over een eerste editie, dus kom maar door met nummer twee! Als die er komt, laat ik het op tijd weten op de blog. Als je dan interesse hebt, kun je 't tijdig in je agenda noteren..

1 opmerking: