26 sep 2013

Snailmail | more happy mail!


Ik ben altijd al gek geweest op schrijven. Verhalen of een dagboek, maar ook brieven en kaarten sturen vind ik leuk. Meer dan anderhalf jaar geleden was 'snailmail' een hele hype! Ik plaatste een oproepje op A Flood of Memories en had kort contact met een paar leuke meiden. Maar zoals alles gaat (vaak als je jonger bent en te veel wilt) werd dat steeds minder en stopte het helaas. Vorige week kocht ik de nieuwe Flow magazine en daarin stond een artikel over Postcrossing (wat ik overigens ook kort heb gedaan, tot ik op vakantie ging en het eigenlijk "vergat"). Ik las de fijn verhalen van 'postaddicts' en hun leuke ervaringen en contacten. Toen ik ook nog eens op Instagram een oproepje zag van Papered Thoughts wist ik het zeker..
Ik wil ook weer happy mail versturen en ontvangen!!
 
Behalve dat ik het postcrossen weer ga oppakken, wil ik ook weer meer brieven schrijven. Vind jij het ook leuk om te schrijven en heb je interesse? Laat dan een reactie achter op dit stukje of stuur me een privé bericht via Twitter (@kimperk)! Ik heb geen voorkeur voor leeftijd en als je niet in Nederland woont of je wilt maar één keer 'swappen' is dat ook geen probleem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten