16 sep 2013

Personal update #37


De eerste echte herfstweek van 2013 en ik heb het er meteen van genomen! Maandag besteedde ik mijn hele dag aan studeren. Na héél wat uren had ik alle opdrachten al af en me voorbereid op alle colleges van de week. 's Avonds hielp ik mijn oma met kerstkaarten maken (ga vanaf vanavond zelf ook weer aan de slag..) en keek HNTM. Dinsdag ging ik met mijn moeder mee naar werk, las Stad van Glas - Cassandra Clare uit en reiste stad en land af voor De 5e golf - Rick Yancey die uit was gekomen! Verder deed ik de hele dag lekker niets..
 
Woensdag was weer een gewone collegedag, werkte ik 's middags en ontspande ik 's avonds met vriendlief thuis. Donderdagavond, na een lange schooldag, las ik in De 5e golf en schreef ik wat stukjes die aankomende week op de blog zullen verschijnen. Vrijdag volgde ik hoorcolleges, bracht ik de middag en begin van de avond door tussen mijn studieboeken en ging ik aan de slag met het cadeautje voor Guido, want die was zaterdag jarig!
 
's Avonds na werk maakte ik alles snel klaar (mijn kamer versierde ik met ballonnen en een slinger) en ik verstopte zijn cadeautje en zette een ieni-mini-speurtocht uit) en later keken we Wie ben ik en Ik houd van Holland. Gewoon een knusse zaterdagavond met z'n twee! Zondag was er geen uitslapen bij voor mij, want er was weer creabeurs in Rijswijk. Samen met mijn moeder en oma spendeerde we de ochtend en begin middag met slenteren en rondneuzen, genoten we van een bittergarnituur bij Van der Valk en bekeken we onze nieuwe spulletjes. Het weekend sloot ik af met een familie etentje.. het was zo fijn!
 
De afgelopen week:
 

2 opmerkingen: