2 sep 2013

Personal update #35


Deze week stond in het teken van een nieuw schooljaar. Maandag begon met het scoren van een herfst/winterproofgarderobe, ik ben he-le-maal gek op de kleur maroon, en eindigde 's avonds in het pannenkoekenhuis.. Mmm! Dinsdag ging ik met mijn moeder mee naar werk en besteedde ik de avond op bed met een film en vriendlief. Nog even genieten van de laatste paar dagen vakantie..
 
Woensdag was ik jarig! Ik spendeerde de ochtend in mijn pyjama op de bank, maar moest er aan het eind van de middag toch echt aan geloven. Samen met mijn moeder deed ik boodschapjes en vierde ik mijn verjaardag met mijn oma, moeder en vriend. Ik bereidde me voor op donderdag, want dat was introductie dag op school. Ik had weer zo'n zin om naar school te gaan!
 
Vrijdagochtend was het dan zover: de eerste echte dag school. Na 3 hoorcolleges werkte ik de hele middag en 's avonds rond half 8 ging ik aan de slag voor school. De aantekeningen van die ochtend moest ik nog uitwerken (ja, dat moest want toen zat alles nog vers in mijn hoofd) en voor staatsrecht moest ik nog wat begrippen opzoeken. Uiteindelijk was ik dus iets voor half 11 klaar en kon ik meteen door mijn bedje in..
 
Zaterdagavond, na mijn eerste werkdag na de vakantie, kwam Guido en keek ik de eerste aflevering Ik Hou Van Holland van dit seizoen. Zondag vierde ik mijn verjaardag voor de hele familie en keek ik 's avonds nog naar (hoe kan het ook anders?!) Julie en Juli. Het was zeker een geslaagde week!
 
De afgelopen week:
  • stond ik op de weegschaal en ik ben helemaal niet zó veel aangekomen tijdens de vakantie!
  • verscheen er hier (nog niet eerder genoemd) een review van Scarlet - Marissa Meyer en mijn Noordwijk tips.
  • tipje van de sluier.. deze week lees je mijn (en die van Guido) kijkervaring van The Mortal Instrument: City of Bones!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten