8 aug 2013

Wrap-up | Juli Sequel Month


Vorige maand, op 3 juli, las je hier over een challenge die ik voor mezelf stelde: de juli sequel maand. Het is onderhand alweer 8 augustus, dus tijd voor een wrap-up! 
Ik schreef over een aantal boeken die ik graag zou willen lezen, maar daadwerkelijk las ik maar 3 van die boeken + 2 andere 'sequels' die ik nog op de te-lezen-stapel had liggen. Mijn laatste boek voor deze challenge las ik op 28 juli, want de dag erna begon de eerste Nederlandse leesmarathon!

De boeken die ik voor de sequel maand las:
  • Wonderkind - Marie Lu
  • Stad van vuur - Cassandra Clare
  • Pandemonium - Lauren Oliver
  • Finale - Sara Shepard
  • Scarlet - Marissa Meyer
De twee doelen van de afgelopen maand zorgde ervoor dat ik 7 boeken en in totaal 5011 pagina's las! Heb jij jezelf deze maand ook uitgedaagd om zoveel mogelijk 'vervolgen' te lezen?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook meegedaan aan sequel month en heb 4 sequels gelezen. Aangezien ik ook een aantal recensie-exmplaren ontving kregen die voorrang.

    BeantwoordenVerwijderen