13 aug 2013

Travel tip | Grand Hotel De L'empereur



Vorige week verbleven mijn vriend en ik in een prachtig vier sterren hotel in Maastricht. Ik was er al eens eerder geweest en ook toen was ik te spreken over het hotel. Toen we bij inchecken een upgrade naar een suite voorgesteld kregen, konden we natuurlijk geen nee zeggen. Je kon vorige week al een foto zien van de kamer op Instagram en dit logje, maar vandaag wat meer informatie over Grand Hotel De L'empereur!

Het hotel is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer (recht tegenover het treinstation en bushalte) en als je met je eigen auto komt is er genoeg parkeerplek onder het hotel in de garage (tegen betaling). Guido en ik besloten met de auto te gaan, maar de vorige keer ging ik met de trein en dan is het toch wel erg fijn dat je niet zo ver hoeft te slepen met je bagage! Buiten de garage is dit hotel ook in het bezit van een: zwembad, sauna en restaurant/bar. Menukaarten en drankkaarten kun je hier bekijken.

Met maar 5 tot 10 minuten lopen van het Vrijthof en maar 20 minuten rijden van Thermen Born (wie wil zich niet laten verwennen in een luxe spa..) ligt De L'empereur centraal en toch heel landelijk. Belangrijk om te weten: je kunt gebruik maken van de gratis WiFi in het hotel en Reimers (bekend van de Herman den Blijker-programma's op tv) logeerde in het hotel toen ik daar de eerste keer was. Dat zegt wel wat, of niet soms?

Wil je meer informatie over Grand Hotel De L'empereur? Klik dan hier voor de website!

* dit artikel is niet gesponsord 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten