29 aug 2013

Travel | mijn Noordwijk tips!


Vandaag iets wat ik vaker wil gaan doen: "reis"gerelateerde tips geven! Hoe kun je beter beginnen dan vlak bij huis? Ik laat jullie de mooiste plekjes zien van Noordwijk met foto's en de link naar mijn Noordwijk-map op Google Maps.
De Voorstraat: één van mijn meest favoriete straten van Noordwijk (binnen). De grote kerk, de kunst en de mooie huizen maken dit straatje al fijn om doorheen te wandelen, maar in de wintertijd is het nóg leuker. Elke avond branden er talloze lampjes in de bomen en staat er soms zelfs een koortje te zingen bij de waterpomp voor de kerk!
Huis ter Duin: dit mooie hotel ligt vlakbij de winkelstraat van Noordwijk en letterlijk aan het strand. Om hier te kunnen slapen moet je met een zak geld komen, maar alleen al wat drinken in de bar is een hele beleving! Ben je in Noordwijk en is het niet zo mooi weer? Ga dan High tea-en, (lees hier mijn eetervaring) maar zorg wel dat je van te voren even reserveerd.
Copper: voor Grand Hotel Huis ter Duin ligt restaurant Copper. Als ik kort moet omschrijven wat dit restaurant is.. chic maar met een fijn prijsje. Het bestaat al een aantal jaar en heeft de allure van het achtergelegen hotel, maar wordt nu pas de 'place-to-be'! Copper is geopend voor lunch en dinner.

Zoals ik boven aan dit artikel al zei, zou ik mijn Noordwijk Google Map met jullie delen. Klik hier om die te bekijken met o.a. de leukste winkels, eetgelegenheden en hotels en laat weten wat jij het leukste vind in Noordwijk! (als je er al eens bent geweest, natuurlijk..)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten