7 aug 2013

Travel | Maastricht #2


Gisteravond kwamen we terug van ons nachtje Maastricht en vandaag moest ik even bijkomen van al dat toeristische geweld. Dat is ook meteen de reden waarom dit blogje véél later dan normaal verschijnt, maar wie daar op let is een kniesoor. Het was een heel fijn stedentripje: vandaag een kort verslag van dag 2!

De dag begon redelijk vroeg met rustig aankleden, inpakken en een lekker ontbijt. Daarna een stukje wandelen om een té leuk dekbed te kopen en gewoon een frisse neus halen. Uitchecken (helaas, gaat altijd veel te snel) en met de auto onder het Vrijthof parkeren. Terrasje, boeken kopen bij de boekenwinkelkerk, lunchen met Van Dobben-kroketten..

De dag vloog om en tegen het eind van de middag was het tijd om huiswaarts te gaan. Na de nodige plaspauze belandde we bij de Burger King voor een dubbele cheeseburger! Eenmaal thuis na de lange rit, plofte ik op de bank met mijn benen omhoog. Ja, het was een fijn tripje.

1 opmerking:

  1. Mijn man en ik zijn onze vakantie ook begonnen in Maastricht. Manlief was diep onder de indruk van de schoonheid van de stad. Ik vond het vooral heerlijk om even lekker op het water te vertoeven tijdens de rondvaart, een rondleiding te krijgen door de mergelgroeves en uiteraard... om de Selexys te bezoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen