2 jan 2012

VOORNEMEN: to do - januari



Op de laatste dag van het jaar kocht ik een leuke to do-boekje bij de HEMA. Elke maand ga ik een to do-lijstje maken met dingen die ik echt wil doen en bereiken voor die maand. Elk hokje dat ik kan afvinken geeft toch wel een fijn gevoel!

To do - januari
3/4 van m'n boek lezen
15 blogs schrijven
voldoende halen voor m'n stage
minstens 5000 woorden schrijven aan m'n NaNoWriMo verhaal
4 keer 'mediteren'
5 films kijken
minstens 2 brieven/kaarten schrijven en versturen
3 kaarten maken
1 layout maken
1 keer naar de bioscoop
1 keer m'n nagels lakken
2 liter water per dag drinken (mag ook thee zijn)
een overlevingspakketje maken voor iemand
een lief briefje voor iemand achterlaten
1 keer met m'n beste vriendin bellen!

Natuurlijk aan het eind/begin van de maand een lijstje met welke punten zijn gelukt :)! Jullie nog dingen die jullie echt deze maand willen/moeten doen?

1 opmerking:

  1. Zo'n schrift is wel handig! Die zou ik eigenlijk ook wel moeten hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen