5 jan 2012

VERSLAVING: schriftjes, schriftjes en nog meer schriftjes



Misschien wist je het al, misschien is dit een nieuwtje voor je .. Ik ben héél erg verslaafd aan schriftjes! Notitieblokken, schoolschriftjes, moleskines. Je kan het zo gek niet bedenken of ik ben er helemaal gek van.

Toen m'n moeder en ik de laatste dag van het jaar naar een dorp verder op gingen liepen we de HEMA binnen. Tsja, dat hadden we beter niet kunnen doen. Ik zag een stelling met leuke schriften, post-its etc.. M'n hart maakte werkelijk waar een sprongtje!

Van boven naar beneden:
een ongeveer 5 centimeter groot notitieboekje (niet van de HEMA.
lange smalle week agenda met vrolijke kleurtjes.
boekje met post-its met tekstjes als: 9 to 5, to do en checklist.
een to do-schriftje (nu al een van m'n nieuwe liefdes!).
mapje met elastiek om hem dicht te houden, mini agenda en kladblokje binnen in.
roze ziplock plastic map met daarop de tekst: hold that thought!

Beter begin van het nieuwe jaar is er bijna niet voor mij. Hebben jullie ook last van koopwoede als jullie leuke schriftjes zien?

1 opmerking:

  1. Helaas wel :( ik wil heel graag een nieuw notitieboekje, maar het boekje dat ik nu gebruik is pas nieuw en niet eens voor de helft vol. Ik mag dus geen nieuwe kopen voordat die grotendeels vol is. Best lastig!

    BeantwoordenVerwijderen