27 jan 2012

DAILY: update

Zoals je misschien is opgevallen is het alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatste een stukje heb geplaatst. Geen speciale reden voor hoor, ik wilde gewoon even genieten van mn laatste weekje vakantie. Maandag 16 januari sloot ik m'n stageperiode af en had ik lekker twee weken vakantie maar die is nu bijna toch echt afgelopen.

Afgelopen zondag ontspande ik de hele dag met youtube aan en maandag en dinsdag was ik bij vriendlief. Woensdag had ik een hele dag van alleen maar knutselen en gister ben ik gaan lunchen en "winkelen" met m'n oma. Kreeg een mooi schrijf/postset van haar, snel een stukje hier met foto's!

Vandaag zit ik bij m'n moeder op werk, ga ik vanmiddag naar de kapper en vanavond komt het beste vriendje zoals elke vrijdag. Ik heb veel ideeën voor hier, m'n blog, en sta ik open voor tips van jullie! Wat denken jullie van stukjes waarin ik wat kaarten laat zien die ik maak? Ik ben weer helemaal geinspireerd!

Tegen de verveling zal ik al wel wat vooruit schrijven dus verwacht veel leeswerk hier! En, nogmaals, ik ontvang graag tips/reacties :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten