4 jan 2012

SNAILMAIL: brieven en happy stuff

Warning! Bente als je niet (héél goed) wilt zien wat je krijgt .. scroll dan niet verder!

Afgelopen maandag ondekte ik een, voor mij, nieuwe blog (KLIK). Sindsdien ben ik eerlijk waar niet meer weg te slaan bij die blog en kwijl ik continue over al die mooie pakketjes!




Zoals je wel weet is één van m'n goede voornemens voor dit jaar meer schrijven. Vooral met de hand. Dus ook brieven. Vooral brieven. Dus hop, schrijf spulletjes mee naar kantoor want in een uur pauze kan je best een aardig eind komen. Ik had in de week tussen kerst en oud & nieuw ook al een brief geschreven en die hoefde alleen nog maar op de post.

Ik kwam thuis, bedacht dat ik er ook zo'n leuk pakketje van wilde maken als dat ik op een aantal blogs had gezien deze week. Knutsel spulletjes uit de kast. Stempels, twines .. en dit is wat ik ervan heb gebakken.



Een hele tijd geleden al liep ik tegen de webshop ps ik hou van jou aan en toen ik al die inspiratie had opgedaan deed ik gisterochtend in alle vroegte wat inkopen. En wat denk je? Het lag vanmiddag al op de mat! Zeer tevreden, ik ben nu helemaal klaar voor de het schrijven van vele brieven.

Wat denken jullie? Zoek jij ook nog een 'penvriendin'?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten