17 jan 2012

DAILY: week 2

Ik vind dit altijd zo leuk om op andere blogs te zien en te lezen!



Afgelopen week was een belangrijke week. Een week waarin ik m'n stage zo goed als zou afsluiten en de vakantie bijna in zicht was..

Maandag: de week, m'n laatste echte stageweek begon. 's Avonds nestelde ik me op de bank met een zak buggles en kaas om later op de avond naar Beatrix, oranje onder vuur te kijken. Op de één of andere manier houd ik van dat soort programma's. Bernhard, schavuit van oranje vond ik ook altijd zo leuk. Carriere als royalty watcher is het verschiet?

Dinsdag: in m'n lunchpauze had ik een gezellig eetdate met m'n stagebegeleider! Na m'n stage zat ik in de avond vastgeplakt achter Pinterest ofzoek naar de mooiste foto's en quotes. Ik keek naar The devil wears Prada, die film gaat echt nooit vervelen!

Woensdag: ik had een gezellige avond met vriendlief, we keken Bad Teacher. Ik houd van dat soort avonden.

Donderdag: ging ik helemaal zitten voor Wie Is De Mol. Ik had de eerste aflevering niet gezien maar al binnen twee seconde had ik m'n eerste verdachten op het oog. Toen hij dit zei wist is genoeg: 'Ik heb een tactiek.'! Ik verdenk William, en jullie?

Vrijdag: ging ik naar Tartuffe. Dat is eten bij De grote beer in Leiden met een act van twee vrouwen, op en top leids met liedjes en sketches. Ge-wel-dig. Het eten was ook heel goed!

Zaterdag: het was weer m'n eerste werkdag in de slagerij van m'n oom en tante, besloot ik een grote bestelling te plaatsen bij m'n favoriete knutselwebshop en genoot ervan dat het echt weekend was.

Zondag: ik sliep wat uit, en ontbijt heerlijk met een eitje en al. Ik haalde m'n bestelling van de avond ervoor tegen een uur of twaalf op en ging langs de Karwei. Het zonnetje scheen zo lekker dat ik er in de middag nog even op uit trok met m'n fototoestel om wat foto's te maken! Ik at 's avond heerlijk, begon met knutselen en begon aan een leuk altered project. Als ie af is hier ook foto's plaatsen of alleen een link naar m'n andere blog?

Hoe was jullie week? Ook zo genoten van het zonnetje afgelopen weekend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten