11 jan 2012

VOORNEMEN: #1

Net als zoveel mensen had ik om 31 december ook een lijstje met voornemens. Aangezien ik daar wel echt wat mee wil doen .. een verslagje:

Één van de voornemens met de meeste prioriteit was meer schrijven. En ik kan je vertellen, daar ben ik goed mee van start gegaan. Ik heb een fijne brief naar m'n beste vriendinnetje in Beverwijk gestuurd met een paar leuke goodies zoals hier te zien. Ik vond de leuke blog van een Marlous, a flood of memories, die nu ook tussen m'n favo's staat. Ik reageerde op een pen pal call en kreeg vrijwel direct een berichtje terug. Ben benieuwd wat daaruit voort zal komen .. De eerste brief ga ik in elk geval van de week schrijven.

Het meer ontspannen gaat me ook al redelijk goed af. Soms ga ik gewoon op de bank liggen, ipad op schoot en gewoon een beetje op het internet surfen en youtube filmpjes kijken. Ook heb ik hele hoofdstukken gelezen terwijl ik ontspannen op de bank zat en ik deed wat ik zelf wil. Ik heb geknutseld, een aantal kaarten gemaakt, ik heb TV gekeken net als de film Harry Potter: de orde van de feniks.

Ook m'n studie gaat goed. Al zit ik nu (nog maar heel kort en dat vind ik heel jammer) in m'n stageperiode over een kleine drie weken zit ik weer in de school banken. M'n stage ga ik zo goed als ik kan afsluiten maar ik kijk met tegenzin naar het einde dat in zicht komt. Gelukkig heb ik nog wat leuke vooruitzichten! Voor vanmiddag bijvoorbeeld..

Ik durf weer te dromen en echt te leven!

1 opmerking: