31 mrt 2014

Personal update #13


Deze week bestond uit een extra lang weekend, school en werken. Ik moet echt onthouden meer foto's te maken (note to self), haha!
Maandag begon de nucleaire top dus genoeg tijd om leuke dingen te doen. 's Middags ging ik met mijn moeder op pad. Even wat dingetjes kopen voor thuis en gelijk ook nieuwe spijkerbroeken kopen. Ze zijn me allemaal te groot geworden (hoera voor afvallen)! Daarna gezellig samen even een broodje eten en weer naar huis. Ik moest thuis nog wat dingen doen en daar had ik mooi even de tijd voor. 's Avonds besloot ik te gaan schrijven. Al een tijdje zat er een verhaal in mijn hoofd en daar moest ik nu een beginnetje aan maken.
Dinsdag was een werkdag voor mij. In de loop van de middag ging ik naar Guido toe om samen aan de site te werken. Hij importeerde een filmpje dat ik in de ochtend had opgenomen en heeft 'm zitten editen. Had ik mooi de tijd om een flink aantal artikeltjes te schrijven en klaar te zetten voor de week. Teamwork! Woensdag bestond ook uit werken, maar dan in de slagerij. 's Avonds was ik weer bij Guido voor een gezellig avondje bank hangen. Héérlijk.

Donderdag had ik een lange collegedag. Ik at bij mijn opa en vriendin en deed de rest van de avond niets. Ik had de laatste paar dagen weer last van vermoeidheid dus nam ik lekker de tijd om uit te rusten. Vrijdag bestond uit college, huiswerk maken, schrijven, tv en youtube filmpjes kijken en héél véél uitrusten. Lekker vroeg naar bed.
 Zaterdagavond, na werk, ging ik naar Guido. Ik was zo moe en had pijn mijn lichaam dus de bank was (alweer) mijn beste vriend. Haha! Zondagochtend uitslapen, 's middags met mijn moeder en oma mee winkelen en daarna naar Guido voor het avondeten. Fijn, zo'n vriend die af en toe voor je wil koken! 

Het was een fijne, rustige week. Hoe was jouw week? :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten