17 mrt 2014

Personal update #11


Ik kwam er pas zondagavond (op het moment dat ik dit typ) achter dat ik weer eens veel te weinig foto's had gemaakt de afgelopen week. Deze week dus een 'echte' update. Volgende week beter!


Zoals je hier eerder al hebt kunnen lezen zat ik de laatste tijd niet echt lekker in mijn vel. Ik was heel veel en snel moe, werd vergeetachtig en kon me niet goed concentreren en had last van pijn in mijn lichaam. Zelf ben ik niet echt het type dat snel naar een dokter gaat of rust neem. Ik blijf maar gaan en gaan. Vorig weekend besloot ik toch maar eens een bezoekje aan de huisarts te brengen, dus daar begon ik de week mee.

Woensdag kwam de uitslag van de bloedtests binnen en wat bleek: ik had B12 en foliumzuur tekort. Een paar jaar geleden had ik ook een tekort aan B12 en had ik ook last van moeheid. Donderdag ben ik dus begonnen met slikken van medicijnen en vrijdag heb ik mijn eerste B12-prik gehad. Helaas duurt het een paar weken voordat die gaat werken, maar beter laat dan nooit!

Als het goed is, kan ik over een paar weken uit de automatische piloot en heb ik weer genoeg energie om leuke dingen te doen. De laatste tijd was er niets meer aan. Opstaan, naar school, slapen, eten, ontspannen en naar bed. Daar is het leven toch véél te leuk voor?!

Hoe was jouw week?

2 opmerkingen:

  1. Dat gaat zeker lukken over een paar weken ga je weer door de geluidsbarriere heen. Koffieleut

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap, Sterkte het komt zeker goed !!!

    xxx chan

    BeantwoordenVerwijderen