1 mei 2013

Shop tip | Liefs uit Holland


Vorige week kreeg ik van Anouk te horen, dat ik de winactie die zij samen met Hip en Stip Kaarten organiseerde had gewonnen! Ontzettend leuk natuurlijk want je kon twee ansichtkaarten en stickers winnen. Toen ik woensdag het pakketje binnen kreeg was ik door het dollen heen en wist ik dat ik de goodies met jullie wilde delen!


Wat ik ontving: 2 leuke ansichtkaarten, een "echte post voor jou"-stickerset, 2 "i (hartje) Holland" stickers + 2 "Willem-Alexander en Maxima" stickers, 1 bedankkaartje van de eigenaresse en een Liefs uit Holland-flyer met wat informatie. Alles wat ik kreeg van Hip en Stip Kaarten is uit hun collectie "Liefs uit Holland" wat nu extra op zijn plaats is met de kroning van de koning gisteren!

Als je, net als ik, een echte kaartjes schrijver bent is de website zeker een bezoekje waard! Ik raad je sowieso aan een kijkje te nemen want naast de "Liefs uit Holland" collectie hebben ze ook kaarten van illustartor Wendy de Boer! Anouk + Hip en Stip Kaarten, hartstikke bedankt voor dit leuke pakketje!

1 opmerking: