28 mei 2013

'That's who I am'-tag


Dit artikel is onderdeel van 'De dit ben ik-week' op deze blog. Meer informatie over de themaweek is hier te vinden! Vandaag mijn deelname aan een tag.

De laatste tijd gaat er een tag rond in bloggersland, namelijk de 'that's who I am'-tag. Ik zag hem voor het eerst bij Lisanne op Lisanneleeft.nl en toen ik besloot deze week te doen op mijn blog wist ik dat ik deze tag ook móést doen!  
Bron 

- Ik geef niet snel iets op! Ik ben net een pitbull: als ik een doel heb, bijt ik me daarin vast.
- Ik houd van alles 'stationary'! Schriftjes, pennen maar ook briefpapier en kaarten.
- Ik maak graag lijstjes. Als ontzettend Pietje Precies wil ik graag dat alles op rolletjes loopt!
- Heel veel geld dat ik uitgeef, gaat naar het kopen van boeken! That's me..
- Vriendlief en ik zijn samen sinds dat ik 15 jaar was.
- Ik ben nog elke dag verbaasd over onze wereld!
- Ik word gelukkig van de kleine dingen in het leven. Dat vind ik zó belangrijk!

Wat is typisch voor jou? Wat zou jij kiezen als plaatjes? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten