4 mei 2013

Fotoverslag | Disneyland Resort Parijs 2013


Dit is een extra artikel! Speciaal voor jullie om de (school)vakantie af te sluiten en om jullie te bedanken voor de leuke reacties en fijne bezoekersaantallen van de afgelopen periode!

Ik had het afgelopen donderdag al beloofd en hier is 'ie dan: mijn fotoverslag van mijn 3 daagse trip naar Disneyland Parijs! Per dag heb ik een collage gemaakt en vertel ik hierover in het kort iets..
Dag 1: 's ochtends vertrokken we al om 5 (!) uur naar Frankrijk en kwamen we begin van de middag aan in het hotel - toen we het park in wandelde kwam daar meteen de Celebration Train aan en herkende ik één van de "beveiligers", een jongen die bij mij op de middelbare school heeft gezeten - we liepen Fantasyland in waar ik al direct wat figuren spotte - 's avonds aten we bij Walts in Main Street U.S.A. en zagen we daarna de Disney Magic On Parade-parade - Guido en ik bleven in het park hangen voor de spektaculaire vuurwerkshow om 10 uur!
Dag 2: voor het ontbijt bij de ontbijtzaal met Pluto en Mickey op de foto - onderweg naar het Disney Studio park maar omdat deze nog dicht was (voor 10 uur 's ochtends) shoppen in de nieuwste Disney Store - 's middags een heerlijke classis hotdog met cheddar eten in het Disneypark - in de avond in Disney Village eten bij Café Mickey waar de figuren langs de tafels komen en daarna nog even winkelen - een drankje doen in de hotelbar en de gekochte spulletjes van die ochtend oppikken bij de hotelwinkel!
Dag 3: zo vroeg naar de ontbijtzaal gaan dat deze (officieel) nog niet open is maar dat wij erin mogen - nog één laatste ochtend naar het Disneypark (om half 9, yeah voor extra vroege openingstijden) - nog even véél foto's maken en nog de laatste spulletjes kopen - uitchecken bij het hotel en helaas alweer naar huis!

We gaan nu weer snel sparen om ooit weer eens te gaan want Disneyland Parijs is zó verslavend! Ben jij wel eens in een Disneypark geweest?

2 opmerkingen: