3 okt 2012

NANOWRIMO: de voorbereidingen..

.. wat is NaNoWriMo?

Ik dacht er eigenlijk nog niet zo veel aan. Of drukte ik het weg, zodat ik er niet over na hoefde te denken? Ik had er al wel over nagedacht of ik wel of niet mee zou doen. Vorige jaar was de eerste keer dat ik meedeed en ik haalde het. Ik schreef zelfs ruim 50.000 woorden!

Daarom ben ik eigenlijk ook bang. Bang dat ik het dit jaar niet ga halen. En wat zou dat dan een blunder zijn (in mijn ogen tenminste). Ook heb ik nog helemaal géén idee over wat ik uberhaupt kan gaan schrijven..


Toch ga ik de challenge dit jaar weer aan. Ik laat rustig aan een verhaallijn op borrelen, ga bergen chocolade inslaan en koop een palet met Pickwick herfst thee bij de Sligro. Vriendlief krijgt een maandje ietsje minder aandacht want hé, ik zit aan de laptop vast geplakt (vorig jaar ging het ook heel goed want 'Schat, het is maar één maand per jaar').

Hoe mijn dag er waarschijnlijk uit zal gaan zien? Opstaan, schrijven, naar stage/werk, eten, comfort clothes aan en weer schrijven. Dat al omringd dus door de thee en kruidnoten en chocolade. Ik voel het al.. het wordt een zware maand voor mij!

Wie van jullie gaat er ook meedoen of heeft ooit meegedaan aan NaNoWriMo?

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer mee gaat doen meid! Ik vind het iets te veel werk haha, dus ik hou het maar bij lezen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik twijfel nog, haha.
    Leuk dat je dit jaar weer meedoet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je weer meedoet. Vorig jaar was voor mij een fail, ik kwam gewoon muurklem te zitten in mijn verhaal. Maar ik waag dit jaar gewoon opnieuw een kans. Hopelijk heb ik dan meer geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had vorig jaar in mijn agenda gezet dat ik in november een of twee weken verlof op wilde nemen voor nanowrimo maar ondertussen is er zoveel gebeurd dat dat er voorlopig niet in zit. Wie weet.. ooit.

    BeantwoordenVerwijderen