7 okt 2012

FOOD: herfst/winter-inspiratie

Vanavond was het weer zo ver. Ik móést gewoon bladeren in een kookboek(/tijdschrift) voor inspiratie. Vorige jaar heb ik dit winter kookboek van vriendlief gehad voor Sinterklaar maar had toen helaas geen tijd om er uit te koken want druk met stage en ga zo maar door.

Nu is het weer herfst/winter heb is het weer tijd voor de zware kost als maaltijd. Ja, ook nu heb ik stage maar het voelt een héél stuk rustiger en ik ben minder vermoeid dan vorig jaar. Deze keer dus wel koken. En welk kookboek is dan meer geschikt dan dit kookboek?


Samen met vriendlief onder de dons, Gooische Vrouwen seizoen 3 aan, kookboek op schoot en post-itvlaggetjes binnen handbereik. Samen neuzen op zoek naar lekkere gerechten die ik dus binnenkort kan maken. Je raadt het al, ik ben terug. Verwacht veel en geniet.

Bon appetit!

ps. kleine aanpassingen hier en daar. Food wordt nu gebruikt voor algemene dingen over eten, cooked gaat worden gebruikt voor als ik iets heb gekookt en baked gaat worden gebruikt voor als ik in de weer ben geweest met beslag en iets lekkers heb gebakken. So you know.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten