24 okt 2012

BOOKS: Een goede raad - J.K. Rowling

Oke. Dit had ik natuurlijk al véél eerder willen delen maar het kwam er niet van want druk in de ban van Vrees me. Vorige week woensdag. Als je leesfanaat bent weet je wat voor een pracht dag het was, 17 oktober 2012. Mijn vriend en mijn moeder heb ik er door oren van de kop over gezeurt. Ik móést en zóú het boek kopen. Die dag en in hardcover! EEN GOEDE RAAD LAG IN DE WINKELS!

(Sorry voor de blurry-kwaliteit van de foto!)

En ik heb hem. De winkel om de hoek bij mijn stage had maar 3 exemplaren in hardcover en ik heb er één weten te bemachtigen. Mijn vriend kwam 's avonds en ik ben bang dat hij in elk geval de helft van de avond heeft moeten aanhoren hoe blij ik wel niet was.

En blij ben ik! Hebben jij het boek ook al? Zo ja, heb je het ook al gelezen? Bij mij staat 'ie in elk geval hoog boven aan mijn to be read-pile. I'm so excited!

1 opmerking:

  1. Ik heb hem ook gescoord, ga er binnenkort van genieten. Ik kijk nu al uit naar je review :)

    BeantwoordenVerwijderen