5 feb 2010

vrijdagmiddag

een gewoone vrijdagmiddag 13.15 uur. economie, het is een drukte van je welste, ik staar uit het raam. lokaal x. tafels staan tegen de muren en ramen aan zodat je uit het raam kan kijken. ik zonder boeken voor me omdat ik niet wist wat voor schrift ik mee moet nemen en ipod in mijn oren luisterend naar justin timberlake. Jo (67) kan de klas niet in bedwang houden en iedereen praat door elkaar heen. dominique leest horoscopen voor uit de girlz! en aafke zingt abc van de jackson 5. jannah lakt haar nagels rood en marit zit op msn. af en toe loopt er iemand voor het raam langs maar verder is er niet veel op het schoolplein te zien. het is nat geregend en staat vol gepakeerd met fietsen. rood, groen, paars, zwart en gestreept allemaal naast elkaar. ik voel me een beetje misselijk en guido smst maar niet terug waar ik ongerust van word. even een paar wybertjes met honing smaak in mijn mond gieten. amber en marit hebben de grootste lol om foto's op marit haar mobiel, echt iets voor hun. en toen was ik letterlijk saved by the bell!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten