4 feb 2010

vlindertje op je borst?!

guido heeft vier tattoeages. waarvan twee zijn ontworpen door zijn overleden ex vriendin. een van de twee heeft zij voor hem gemaakt en een voor zichzelf die ze uit eindelijk nooit heeft kunnen laten zetten. toen ik vanmiddag bij hem was vroeg ik naar de betekenissen van de tattoeages waarna hij vroeg of ik goed kan tekenen. "dat is dus iets wat ik totaal niet kan!" lachte ik zonder dat ik wist waarom hij me dat vroeg. "waarom, lieverd?" waarop hij antwoorde "omdat ik eigenlijk wou vragen of je wat voor me wou maken wat ik zou kunnen laten zetten." het eerste wat ik dacht?: wat lief en zo, die is leip! toen vroeg hij wat bij mij paste waarop ik ging nadenken. eigenlijk een vlinder want die is net als ik: eigenwijs en dromerig. dus ging ik even opzoek bij google en kwam een hele mooie tekening tegen van een vlinder die ik hier en daar wat ga aanpassen. nou maar hopen dat het lukt..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten