6 feb 2010

geschreven op 13 december 2009 helemaal in de kerst stemming..

de lichtjes in de boom branden en er staat een gezellige kerst cd op. ze inspireren me helemaal voor een heuse kerst blog.

vorig jaar rond kersttijd waren er standaard 2 vrienden van mij ieder weekend hier te vinden. we draaide keihard kerst cd's en zongen heel vals mee of we gingen naar buiten dik in gepakt tegen de kou om gekke foto's te maken. maar de tijden zijn veranderd.. nu zie ik een van de twee jongens nog maar heel soms omdat hij ver weg woont en zijn moeder in het weekend vaak thuis blijft en niet naar haar vriend komt die vlakbij mij woont. mijn andere vriend woont 6 straten achter me en vrijdag is onze dag. eerst keken we naar gooische vrouwen en nu is er elke vrijdag avond om half 9 voetbal vrouwen wat we plichts getrouw volgen. dit jaar doen wij met z'n tweeen aan kerstcadeaus en hij heeft al aan gegeven wat hij graag wil hebben. een tas van €25,- . ik heb aan de kerstman gevraagt twee trollbeads voor aan mijn armband. dus mijn verlanglijstje word vast vervuld.

vooral in zomertijd begint voor mij altijd het kerst gevoel weer te kriebelen. dan weet ik dat het nog maar 4 a 5 maandjes duurd voor dat we lekker de kerstboom gaan optuigen en dat ik dan op maandag op school kom en daar ook de grote kerstboom staat met de kraampjes vol verlichting. dan luister ik stiekum al naar all i want for christmas en droom weg bij het idee van de warmte die de vele kaarsjes uitstralen en dat de tuincentrums weer vol liggen met ballen en kerstmannen. maar als het dan eindelijk zover is komen er zelfs oude video banden uit de kast om lekker naar te kijken zoals bijvoorbeeld the santa claus 1. een van mijn favorieten films is toch wel ELF. ik word echt helemaal mee gezogen naar the northe pole. dit jaar vier ik kerstavond met mijn opa en zijn vriendin plus aanhang van 23 personen in een restaurant. eerste kerstdag lekker knus thuis en tweede kerstdag gaan we met mijn moeder's nicht en aanhang naar nijmegen om bij van der valk te dineren/overnachten waar de lievelings artiest van mijn moeder's nicht optreed. het word vast weer een geweldige kerst.

kerst draag ik het hele jaar met me mee!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten