28 feb 2010

vragenlijstje nummer 2

pf, wat hou ik toch van vragenlijstjes. nadat ik de eerste heb ik ingevuld ben ik razend enthausiast. niet alleen jullie komen meer over mij te weten maar ook ik begrijp mezelf steeds een beetje meer. deze is van www.elinedenkt.nl waar zij een oproep deed om vragen te stellen.

Hoe zie jij jezelf over vijf jaar?
pf, dan ben ik alweer 20. ik hoop nog samen met Guido en druk met dansen. misschien samenwonend?

Heb je een favoriete dag van de week?
vrijdag! een korte schooldag en daarna 2 heerlijke dagen weekend.

Ben je gelukkig?
dat is een gemeene vraag. ja 99% van de tijd ben ik gelukkig. het is slechter met me geweest.

Wat wil je echt nog kopen in 2010?
het liefst een hermes birkin bag maar ik denk dat het eerder een klassieke chanel zal worden.

Als je een eigen bedrijf zou hebben, wat voor bedrijf zou het dan zijn?
een dansschool voor stijldansen maar ook ballet en flamengo.

Waar word je nou echt blij van?
tikkende regen op het dakraam, vogel gefluit, de lieve lach van vriendlief. te veel om op te noemen!

Zonder welk artikel ga je de deur niet uit?
mobiel.

Haal je goede cijfers?
ja, dit jaar pas 1 onvoldoende gehaald. een 5.4 en vanaf een 5.5 is voldoende dus het valt heel erg mee.

Wat is je favoriete kleur?
roze in alle vormen.

Wil je later trouwen?
pf, dat is nog zo niet aan de orde. maar stel dat ik later heel gelukkig ben met mijn vriend dan en hij vraagt me en we gaan al heel lang met elkaar lijkt het me wel een mooie bezegeling van onze liefde.

Bijt je nagels?
helaas wel. vroeger heel veel en tegenwoordig alleen nog als ze zijn gescheurt.

Drink je koffie?
gadverdamme, nee! thee is veel lekkerder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten