7 feb 2010

geschreven op 25 december 2009 mijn 1e kerstdag

daar zit ik dan, met laptop op schoot op de bank met home alone op tv en mijn mobiel naast me. te wachten op smsjes van mijn lief. nu ik er zo over na denk is het best hopeloos maar ik kan er ook niks aan doen. hij is nu in knokke (belgie) om kerst te vieren met de familie en ik zie hem met geluk zondagavond. omdat we nog niet zo lang met elkaar gaan en nog niet iedereen het weet viert hij deze hele kerst gewoon bij de familie en ik ook. (eindelijk, een smsje)

pepijn was hier vanmiddag en we keken de grinch, pakte cadeautje uit en aten de hele kast van mijn moeder leeg. gebak, toastjes met lekkers erop en ragou. later ging pepijn naar huis om daar kerst te vieren met de familie en gingen wij beginnen aan het 'diner'. vooraf carpaccio, als hoofd aardappelkrokketjes met bloemkool/broccoli en schouderham en aan het toetje zijn we nog steeds niet toegekomen want we zitten helemaal stampie vol! maar toch zijn me moeder en oma alweer koffie met hazelnootgebak aan het eten. snap jij het nog? (weer een smsje, over wat we volgend jaar gaan doen met kerst, dromen moet kunnen toch?!) en nu? daar zit ik dan, in jogging pak op de bank achter de laptop met mobiel naast me te genieten van wat er is geweest en wat komen gaat..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten