19 feb 2010

vragenlijstje

gevonden op www.sanye.nl zodat je wat meer over me te weten komt

01. Heb je op dit moment een serieuze relatie?
ja, morgen alweer 3 maanden. klinkt nog kort (is het ook) maar het is wel serieus.

02. Welke droom had je toen je opgroeide?
ik ben nog steeds bezig met opgroeien maar ik weet nog heel goed dat ik vroeger altijd zei dat ik zuster zou worden van de baby's en de gebroken benen.

03. Welk talent zou je graag willen bezitten?
ik zou graag een muziek instrument kunnen spelen. maakt niet uit wat maar mijn voorkeur gaat uit naar de piano.

04. Als iemand je een drankje aanbiedt, om welk drankje vraag je dan?
gewoon cola light. waarom geen alcoholisch drankje? omdat ik vind dat je het met cola ook heel gezellig kan hebben.

05. Favoriete groente?
zeker weten snijbonen.

06. Laatste boek dat je gelezen hebt?
haar naam was sarah van tatiana rosnay.

07. Heb je tattoos en/of piercings?
nee, gelukkig heeft vriendlief genoeg tattoos.

08. Slechtste gewoonte?
nagel bijten.

09. Wat is je favoriete sport?
dansen! latin, klassiek ballet, jazz ballet. het maakt mij niet uit als ik maar beweeg (streetdance/hiphop uitgezonderd).

10. Heb je een optimistische of pessimistische houding?
van allebei een beetje.

11. Vertel een vreemd feit over jezelf.
dat ik de vogue verslijt tot op de laatste pagina.

12. Als je één ding aan je uiterlijk zou kunnen veranderen, wat zou dat zijn?
niks. ik denk dat ik het enige meisje ben op deze wereld die tevreden is met zichzelf. en weet je wat? het maakt je leven een stuk gemakkelijker.

13. Wat is je favoriete plek?
ik heb 2: thuis en de dansstudio.

14. Geloof je in geesten?
ik weet het niet. misschien wel, misschien niet.

15. Favoriete bezigheid in je vrije tijd?
bij vriendlief zijn, dansen en lekker bloggen.

16. Vloek je veel?
middelmatig.

17. Grootste irritatie?
mensen die te veel verkeerde aandacht willen.

18. Hoe zou je jezelf in één woord omschrijven?
dromerig.

19. Favoriete en minst favoriete eten?
favoriet op mijn bord is chinees en minst favoriet is stampotten.

20. Geloof je in God?
ik heb geen geloof maar geloof wel dat er iets is. vind ook dat je dat je niet gedoopt of zo hoeft te zijn om te geloven.

21. Favoriete bands aller tijden
coldplay en krezip.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten