4 feb 2010

geschreven op vrijdag 15 januari 2010 - de eerste dansles is bijna een feit!

vrijdag 15 januari 2010 - de eerste dansles is bijna een feit!
zoals je misschien in het stukje over mijzelf hebt gelezen dans ik al ,om precies te zijn 10 jaar, dus voor mij kan het niet de eerste dansles zijn. ook heb je waarschijnlijk wel in dat zelfde stukje gelezen dat ik een nieuwe vriend heb en je raad het al.. eerst vond hij dansen maar niks tot ik hem zover had om een keertje te komen kijken naar een training van mij en mijn danspartner. en ja hoor, hij was meteen verkocht. aangezien de dansstudio waar ik al 10 jaar dans elke januari met een snelcursus begint raadde ik hem aan om zich inteschrijven. maar in die tijd was de dansstudio weken dicht omdat de gemeente het had verzegeld vanwege niet completen vergunningen. toen de dansschool weer open ging en ik en mijn danspartner weer daar trainde heb ik het gevraagt maar wiste zo nog niks zeker en moest ik nog even wachten. toen het zover was lag ons hele trainingsschema op zijn gat door het weer en omdat ik ziek was dus ben het toen helemaal vergeten. toen ik dinsdag na het eten met mijn vader even de dansschool ging showen nam ik dan eindelijk een inschrijfformulier mee die ik de dag later zou inleveren. maar mijn danspartner liet weten dat hij naar het theater ging en dus niet kon trainen. en toen was het opeens alweer donderdag, de dag voor dat de cursus begint. ik denk dat ik de dansstudio wel honderd keer heb gebeld maar telkens kwam er het zovaak gehoorde: "dit is de voicemail van dansstudio hans van de pavert spreek wat in na de piep." nou lekker is dat. ik wou vragen of hij gewoon kon komen en hoelaat het nou begon aangezien de website nooit word geupdate en er ook niets op de hyves stond. vandaag, de dag dat de snelcursus brons begint ging ik nog een keer bellen. de telefoon ging over en sprong niet meteen over op de voicemail. al een hele opluchting! en toen? toen werd er opgenomen. hij kan om half 8 voor het eerst de dansvloer betreden en nou maar hopen dat hij het helemaal leuk vind. het is bijna zover: de eerste dansles is bijna een feit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten