17 jun 2013

Personal update #24


Maandagochtend begon met mijn examen ondernemingsrecht.. gehaald! Ik ging weer een half uurtje op de massagetafel bij de fisio en 's avonds blogde ik. Dinsdag was ook al niet zo'n interessante dag.. het begon op school, ik leerde voor mijn examen van donderdag en ik keek Jokertjes Jawoord. Woensdagmiddag ging ik samen met mijn moeder naar Lisse. De avond bracht ik door bij mijn vriend waar ik mezelf installeerde op de bank en mijn favoriete soap en woensdagavond-serie keek!

Donderdag maakte ik mijn examen burgerlijk procesrecht en Nederlands schrijven. Van het eerste hoorde ik dezelfde dag nog dat ik het had gehaald maar op de uitslag van schrijven moet ik nog even wachten tot dinsdag. 's Avonds las ik Crossed van Ally Condie uit en keek ik (natuurlijk...) Buch in de Bajes II. Vrijdagochtend ging ik creatief aan de slag en maakte ik een klein notieboekje. Helaas kwam beste vriendje deze week niet, dus besloot ik een nieuw boek uit de kast te pakken.. Stad van beenderen van Cassandra Clare it is!

Zaterdagavond verrasde ik vriendlief door in de auto te stappen en (geheel onverwachts) bij hem het huis in te stappen terwijl ik had gezegd dat ik niet weg kon thuis. Mijn verrassing maakte ik kenbaar via Twitter maar maakte daar een fantastische taalfout.. Zie jij hem ook? Toen ik 's avonds thuis kwam parkeerde ik de auto zo mooi in dat ik er gewoon even een fotootje van moest maken om aan mijn moeder te laten zien. Zondag bakte ik appeltaart en had ik een gezellige dag!

Feitjes:

1 opmerking: