20 jun 2013

Blog | nieuwe blog?


Bloggen is één van de dingen die ik leuk vind om te doen, ik doe het graag en het liefst zo vaak mogelijk. Ik heb dit blog (mijn persoonlijke met een boekige touche), mijn foodblog waarop ik gemiddeld 3x per week post en een creatieve blog samen met mijn moeder. Toch speel ik al een tijdje met een idee voor een nieuwe blog.. maar is dat wel verstandig?
Elke week werk ik hard aan mijn persoonlijke blog, waarop 5 dagen per week een artikeltje verschijnt. Zoals ik eerder al vertelde, streef ik ernaar 3x keer per week op mijn foodblog te posten en daardoor is de DIY-blog er een beetje bij ingeschoten! Bloggen is behalve leuk soms ook "zwaar". Helemaal met een creatieve blog: er wordt van je verwacht dat je toch telkens nieuwe projecten deelt, maar die komen er niet vanzelf.

Toch heb ik een idee voor een nieuwe blog. Het is iets wat ik in het Nederlands nog niet heb gezien, maar naar wat (denk ik) wel wordt verlangd. Ik wil het onderwerp nog niet weggeven, behalve dat ik er (vooral de laatste tijd, maar ook al vorig jaar) de laatste tijd erg mee bezig ben. Als je me op Twitter volgt, zal je het wellicht kunnen raden... Ik ga eerst maar eens brainstormen en kijken hoe ik het ga doen!

1 opmerking: