7 sep 2012

DAILY: over interessante zaken

Gisteren op mijn stage had ik een opdracht in een interessante zaak. Ik kan en mag er natuurlijk niets over zeggen maar het was wel interessant. Echt iets wat te maken heeft met mijn opleiding.

Mijn baas had al een opzetje gemaakt van de brief die moest worden opgesteld en ik moest me inlezen voordat we er verder mee zouden gaan. E-mails lezen, artikelen opzoeken en deze lezen en naar de juridische dienst bellen. Ik was helemaal in mijn element. Zal ik maar zeggen.

Baas dicteerde, ik tikte. Ik stipte een bepaald woord aan, het werd aangenomen. Ik tikte terwijl hij dicteerde. Aan het eind van de dag was de brief af en toen ik hem op de post deed was ik best een beetje trots. Een héél klein beetje maar hoor. Maar toch, het gevoel dat ik in mijn element was.

2 opmerkingen:

  1. Leuk hoor mop, eindelijk iets wat met je studie te maken heeft. Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk he, als je zo lekker gaat! :)

    BeantwoordenVerwijderen