4 sep 2012

HOME: home-office

Sinds dat ik een vernieuwde slaapkamer heb, staat mijn bureau met ladeblok een verdieping lager in de kleine slaapkamer. De dag voor de mini-verhuizen moest alleen die kamer nog een beetje aan kant worden gemaakt. Ik kan je mededelen, het bureau met stoel en ladeblok plast precies.. voor de rest moet mijn moeder de spullen nog uitzoeken.

Maar, wat ik eigenlijk wilde vertellen: ik had onderhand al drie weken lang voor vrijwel elk dag in tijd ingepland om mijn "home-office" op te vrolijken maar YouTube en mijn boek waren veeeel te interessant. Totdat ik gisteravond tussen het eten en mijn rijles even wat tijd vond en mezelf de trap opsleepte om de klus te klaren.


Op mijn bureau staat standaard: mijn witte stationary-set van Riverdale met binder/navul en pennen, een pennenbakje, mijn adressenbakje/presentatiekaartjes, mijn roze plakbank-apparaat en post-ithouder, sinds zaterdag mijn reuze fotolijst die mijn beste vriendin voor me maakte (verjaardagscadeau), mijn computer (die niet is aangesloten, haha), mijn school/stage/contacten schrift, mijn Tiffany&Co notebook, en als ik aan het "werk" ben mijn agenda en etui.

In en op mijn ladeblok heb ik briefpapier, lege schriften, oude dagboeken en nog wat stickers en pennen. Wat echt nog op mijn home-office wishlist staat is een prikbord of iets dergelijks waaraan ik mijn belangrijke papieren op kan prikken. Hebben jullie een eigen werkplekje in huis?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten