25 sep 2012

DAILY: het is herfst


Wat denk jij als je aan de herfst denkt? Ik denk dan aan de lekkerste thee (herfst storm van Pickwick), kaarsjes, de feestdagen ookal is het dan eigenlijk al winter en een hele stapel fijne boeken!

Ik heb alvast wat boeken bij elkaar geraapt die ik deze herfst/winter wil gaan lezen. Boeken die echt op mijn TBR staan zijn (van boven naar beneden):
- Harry Potter (deel 2 t/m deel 7)
- The fault in our stars (de weeffout in onze sterren)
- De bakkersdochter
- Rode schoenen (deel 2 in de chocolat-serie)
- De zoetheid van perziken (deel 3 in de chocolat-serie)
- Het spel der tronen (deel 1 in het lied van ijs en vuur-serie)

Dus, als je me de komende tijd zoekt.. Ik zit op de bank met thee in mijn eene hand en een goed boek in mijn andere hand. Jij nog iets specifieks dat je wil lezen/doen deze herfst?

2 opmerkingen:

  1. Die thee kende ik dus serieus nog niet. Ik ga dus heel snel naar de supermarkt rennen! ;) En ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht welke boeken ik in de herfst wil gaan lezen. Ik denk eigenlijk altijd maar één boek vooruit haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik ben zo benieuwd naar je mening van een weeffout in onze sterren. Ik heb hem echt nét uit. Morgen komt mijn review online. Ik heb echt zo hard gejankt :P

    BeantwoordenVerwijderen