3 sep 2012

BOOKS: meeting Lyanne van readabook.nl

'Hé, ben jij vandaag ook op Manuscripta?'
'Nee sorry, moet gewoon werken vandaag. Ik ben wel morgen bij signeersessie in Bijenkorf Amsterdag!'
'Wie is er bij Amsterdam dan? Ik ga naar Jenna Blum in Bijenkorf Utrecht.'
'Oke, dan kom ik daar morgen heen!'

Zoiets ging het ongeveer op twitter tussen Lyanne en mij. Ik wilde al naar Utrecht, toen besloot ik toh maar naar Amsterdam te gaan maar uiteindelijk "haalde ze me over" om toh naar Utrechts te gaan.



Dit was voor mij de eerste keer dat ik iemand van het internet in het echt ontmoette en wat was het gezellig! We lieten onze boeken signeren door Sarah McCoy (want Jenna Blum kon er helaas niet bij zijn), hebben veel over boeken gekletst terwijl ik er nog een aantal kocht (ik weet het, kijk me niet zo aan!) en hebben daarna nog zo'n anderhalf uur op een terrasje gezeten en alleen maar gepraat.

Heerlijk zeg als iemand je zo goed begrijpt! Ik heb eindelijk een medestander gevonden die net zo verslaafd is aan lezen en boeken kopen als ik. Zeker voor herhaling vatbaar als je het mij vraagt!

Later deze week een GIVE-AWAY met twee boekgerelateerde spullen gesigneerd door Sarah McCoy schrijfster van best-seller: De bakkersdochter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten