4 feb 2014

Review | De overstap - Veronica Roth


Voor alle fans van de internationale bestsellerserie Divergent van Veronica Roth! De overstap is het eerste korte verhaal in een serie van vier, verteld vanuit Fours perspectief. Zie de wereld van Divergent door de ogen van de mysterieuze, charismatische Tobias Eaton. Hierbij ontdek je nieuwe feiten over zijn leven, zijn personality en zijn relaties.

Mijn mening over dit korte verhaal:
Ik had al meerdere malen op YouTube gezien dat er korte verhalen waren geschreven door Veronica Roth die horen bij de Divergent-trilogie. Toen ik tijdje geleden zag dat er een van was vertaald, kocht ik 'm meteen en las ik 'm vliegensvlug (het zijn maar 11 bladzijden ofzo..)! 

Het verhaal gaat over Four en hoe hij de komst van Tris ervaart. Meer kan ik niet vertellen, want dan zal ik alles al weggeven en is het niet meer zo leuk om te lezen als dat het het nu is. Ik kan je wel vertellen dat als je wacht op het laatste deel van de serie.. je móét dit verhaal lezen. Hij was ge-wel-dig voor de fans! 


Dit verhaal krijgt van mij 4/5 sterren

Genre: YA Distopia (kort verhaal)
Format: e-book

1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd! Soms vallen de novella's uit bekende series zo tegen. Ik heb hem ook op mijn e-reader staan dus ik zal voor ik aan Allegiant begint deze ook nog snel even lezen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen