14 feb 2014

Restauranttips voor een Valentijnsdiner


Het is vandaag, zoals je waarschijnlijk wel weet, Valentijnsdag. De kans dat je dit weekend uiteten gaat is dan ook héél hoog en daarom is het misschien fijn om wat restauranttips te krijgen. Dus, kom je uit de buurt van Leiden en Den Haag, kijk dan snel verder voor 3 leuke eettips!

Brasserie Streeder Oegstgeest:
Ik heb hier al meerdere malen gegeten aangezien het een restaurant bij mij in de buurt is en waar ik erg tevreden over ben. Door het vriendelijke personeel word je direct warm verwelkomd, word je de kaart aangereikt en je drankjes worden opgenomen. Als je van een goede wijn houdt ben je bij Streeder ook zeker op de goede plaats met hun uitgebreide drankkaart! Wil je mijn hele eetervaring lezen, klik dan hier.





La Galleria Scheveningen (en Noordwijk):
Hier at ik vorig jaar Valentijnsdag met mijn vriend en het is zeker een aanrader. Het was heerlijk "rustig" en we werden samen aan een tafeltje gezet bij de openhaard. Live muziek was ook aanwezig. Romantiek ten top! Samen met mijn vriend deelde ik een reuze pizza voor twee personen. Alle pizza's die je kunt bestellen bij La Galleria zijn steenoven gebakken wat het, vind ik, net dat speciale lekkere Italiaanse smaakje geeft. Deze pizza kan ik (en mijn vriend ook) je zeker aanraden net als al het andere lekkere Italiaanse eten wat wordt geserveerd in dit restaurant! Voor mijn uitgebreide eetervaring klik je hier.

Huis Ter Duin Noordwijk:
Wil je iets anders doen dan dineren met je geliefde, kies dan voor een high tea! Wist je dat zwarte thee de maag opent en je dus meer kan eten? Het personeel is beleefd, de stijl is luxueus en de service is top. Buiten een klassieke high tea kan je ook kiezen uit een "Luxury afternoon tea" met een glaasje prosecco of een "Royal afternoon tea" met een glaasje champagne. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Een leuke middag weg, lekker eten en de meest heerlijke theesoorten. Een echte aanrader! Voor alle foto's en gangen dan moet je hier klikken.













Woon jij nou aan de andere kant van het land of weet je nog een leuk restaurantje.. Laat het dan weten in een reactie hieronder!

1 opmerking:

  1. Het ziet er goed uit, maar ik heb geen Valentijn . Koffieleut

    BeantwoordenVerwijderen