9 feb 2014

Help, ik ben 'one of the guys'!


Dit artikel is onderdeel van de themamaand: Fall in love February!

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar op de één of andere manier zien jongens me altijd meer als vriend. Als je eens wist hoeveel jongens ik met hun (relatie)problemen heb geholpen.. ik denk niet op twee handen te tellen! Gezellig ouwehoeren, lachen en ongecompliceerd doen. Blijkbaar moet je dan bij zijn. Helemaal niet erg, want ik heb een heel lieve vriend, maar wat moet je doen als je verliefd bent op een jongen die jou ziet als 'one of the guys'?

Tip 1: blijf jezelf
Het is overduidelijk dat hij je aardig vind, anders zou hij nooit zo vaak whatsappen/praten/afspreken. Geen enkele reden om te veranderen dus!

Tip 2: spreek eens af
Misschien, als jullie al wel eens afspreken, moet je eens afspreken waar je normaal heen zou gaan met je 'love interest'. En dan heb ik het niet over een romantisch restaurantje, maar bijvoorbeeld een leuke bar. Als jullie allebei dol zijn op uitgaan is dat een goede keuze. Je kunt dan ook een beetje checken hoe hij reageert op dat plannetje..

Tip 3: show je gevoelens
En dan bedoel ik niet meteen een hele liefdesverklaring, maar laat soms doorschemeren dat je behalve vriend ook een meisje bent. Jij hebt ook gevoelens!

Heb je het gevoel dat jouw liefde ook gevoelens heeft voor jou, probeer dit dan op subtiele (!) wijze te achterhalen. Wees gewoon jezelf, want als er echt iets opbloeit is het moeilijk om lange tijd een rol te spelen!

Wie heeft er nog meer een goede tip op dit gebied?

1 opmerking: