3 feb 2014

Personal update #5


De afgelopen week was een rustig-aan-weekje met bijna geen school en heel veel relaxen! Was ik zeg maar wel even aan toe na de afgelopen tijd vol studeren voor de tentamenweek..
Maandagochtend begon op school om samen met anderen aan een project voor school te werken. Niet veel bijzonders eigen deze dag. School, boodschappen doen en lezen. 's Avonds kwam mijn oma langs voor eten en een avondje knutselen, gewoon zoals elke week.
Dinsdag was een rustig dagje. Ik besteedde tijd aan het lezen van een boek, Koffietijd kijken en YouTube-filmpjes kijken. Ik ging met mijn moeder naar de Kruidvat en HEMA (woensdag een haul video online!) en las nog véél meer. Oh, en ik schreef wat artikels en nam wat filmpjes op! Ik heb gewoon weinig gedaan de afgelopen week.. :-)
Woensdag begon met lezen. Ik begon in Een nieuwe zomer, een nieuw begin van Morgan Matson (ook wel bekend als: Second chance summer) en werd meteen in het verhaal gesleurd. 's Middags werd het tijd om te werken, 's avonds mijn avondje met Guido voor de buis en dook in bed met mijn boek.
Donderdag bleef ik thuis om te bloggen, lezen en Koffietijd te kijken, maar ik deed veel meer leuke dingen. Samen met mijn moeder en oma ging ik naar Noordwijk, gewoon voor de fun, maar we gingen uit eindelijk naar huis maar twee tasjes vol make-up. De verkoopster was een ster en door ons alle drie een beetje op te maken smeerde ze ons héél wat aan (maar ik ben super blij met mijn nieuwe aanwinsten hoor)! 's Avonds kwam beste vriendje, hij werkte de afgelopen weken op vrijdagavond dus vandaar, en keken we GTST en Wie is de mol? Vriendlief kwam ook nog even kort langs. Een zeer geslaagde dag dus :-D
Vrijdag ging ik met mijn moeder mee naar kantoor en las ik bijna mijn boek uit. Hoogtijd dus om 's middags naar de bibliotheek te gaan om nog wat in te slaan. Ik zit helemaal in een YA contemporary-kick. Dicht bij de bieb zit ook een verkooppunt van Maison Kelder-gebak en aangezien mijn moeder daar zo dol op is.. schijt aan de Weight Watchers! Ik las mijn boek uit en keek een programma over de Tweede Wereld Oorlog. Yup, dat vind ik interessant..
Zaterdag, na werk, kroop ik op de bank met een nieuw boek: My life next door van Huntley Fitzpatrick. Dat was één van mijn goede leesvoornemens van dit jaar.. meer Engelstalige boeken lezen. Ik las 25% in no-time (en ik was toen al meteen verliefd op dit verhaal!) en keek Heer & Meester op TV. Dat was mijn zaterdagavond, wamt ik ben zo'n feestbeest.. Zondag had ik een verjaardag, keken vriendlief en ik film en schreef ik dit blogje. En ja, ik las.

Deze week was fijn. Even tijd om te ontspannen. Vanaf vandaag is het weer studeren. Verslag afmaken, voorbereiden op tentamen van a.s. donderdag en vrijdag de eerste hoorcolleges voor het derde blok.. Hoe was jouw week?

3 opmerkingen:

  1. Lekker relaxt allemaal. Koffieleut

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee tasjes vol makeup? Ben benieuwd wat je gekocht hebt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt zo te zien een leuke week gehad ;) Ik zie dat je bij je biebboeken ook wintermeisjes hebt liggen. Zeker lezen hoor! Ik heb er toevallig sinds vandaag een review van online staan.

    BeantwoordenVerwijderen