7 mei 2012

KITCHEN: klein maar fijn

Vandaag eens een ander stukje dan normaal namelijk wat inspiratie voor keukens waar ik stiekem bij weg droom. Thuis hebben we ook een nieuwe keuken, licht en ruim maar toch niet reusachtig. We hebben een prachtig grote oven onder de kookpitten maar hij is nog nooit aangeweest want dat vind mijn moeder zonde en het duurd zo lang. En stiekem heeft ze er ook nog de ballen verstand van. Maar toch, ik wil binnenkort een heerlijke kip braadden of zoiets.

Maar nu, ik vind het soort kleine en artistieke keukentjes het leukst. Dit is mijn top 3 van nu! De foto's heb ik gevonden op Pinterest en staan ook op mijn account.





Ik houd van licht, klein maar fijn, comfortabel en simpel. Ik vind bijvoorbeeld het keukentje van Rachel Khoo (mijn nieuwe favoriete chef-kok) ontzettend leuk en schattig. Ze heeft een niet zo een héél goed werkend keukentje maar ze maakt de mooiste en ik denk ook de lekkerste recepten.

Q: Wat is jouw droomkeuken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten