18 mei 2012

DAILY: over gelukkig zijn



foto's: mijn 365-dagen project

Als alles mee zit in het leven dan ben je "gelukkig". Gelukkig zijn is voor iedereen anders. Ik ben nu gelukkig. Ik doe waar ik van houd, ik heb voor het eerst in 4 jaar met mijn oude danspartner gedanst en ik heb geschreven. Ik heb nieuwe schoenen gekregen, ik heb een lieve vriend, mijn moeder is bijna jarig en we hebben een geweldig cadeau voor haar (mijn vriend en ik), het gaat goed op school dus wat wil ik nog meer?

Ik wil niets meer. Nou, behalve weer wat meer zelf koken dus dat wordt kookboeken en internet doorzoeken. De kaarten die ik moest sturen voor postcrossing zijn woensdag op de bus gedaan, gisteren heb ik brieven geschreven die vandaag op de bus gaan en ik e-mails beantwoord (aangezien ik daar best slecht in ben..). En om nog even terug te komen op het dansen: instand happiness!

Fijn weekend alvast!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten