11 mei 2012

DAILY: rambling

Ik val maar meteen met de deur in huis, vandaag gewoon even wat geklets in de ruimte. Wel over eten, natuurlijk, want hé ik blijf wel Kim maar toch. Gewoon wat tips, ideeën en ander gezwam.

Op mijn link-pagina heb ik een groot aantal links staan die ik elke dag lees en bekijk maar ik heb toch wel twee top favorieten. Één vrouw kookt echt en de ander maakt de mooiste koekjes en taarten! Elke dag droom ik er weer bij weg.

En dan komt nu tip twee, toen ik gisteren door Oegstgeest liep kwam ik erachter dat de Jamin daar nu ook bakspullen verkoopt. Vormen, kleurstoffen en marsepein en ga zo maar door. Ik was natuurlijk weer eens dol enthousiast en wilde de hele winkel wel leegkopen maar mijn moeder was daar, redder in nood, om mij tegen te houden. Eerst verdiepen in hoe je koekjes moet maken en versieren en dan pas inslaan. Wil jij wel al aan de slag? Deze Jamin is te vinden op de Lange Voort in Oegstgeest!

Zoals je hier al kon lezen heb ik me ingeschreven om te koken bij de AH. Het is ontzettend leuk dus als je zelf ook wil, haal dan even een formulier bij de service desk en neem dan ook meteen het gratis blad AllerHande waar ontzettend veel leuke recepten in staan!

Ik wil graag een eigen domein, echt iets van mezelf maar ik zoek nog naar een leuke (nog vrije) domeinnaam. Ik had zelf iets in gedachte zoals: littlechefkim of thelittlecook. Wat denken jullie? Nog andere leuke suggesties?

Oké, genoeg geklets voor vandaag maar voor ik "ciao" zeg, kijk maar uit naar mijn moederdagcake die ik zondag ga maken met heerlijke slagroom en aardbeien. En alvast Bon appetit voor vanavond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten