28 mei 2012

DAILY: ik ben verliefd!




Wat denk je als je dit ziet? Bovenste foto is het uitzicht vanuit de "nieuwe" tuin van vriendlief en de foto eronder is op nog geen 100 meter afstand van zijn nieuwe huisje.

Toen vriendlief vertelde dat hij ging verhuizen baalde ik als een stekker.
'Waarom moet dat nou? Ik ben zo gehecht aan je huisje nu.'
Hij zei dat hij mij na de lunch mee zou nemen en het me wel zou laten zien gisteren. Ik zou er helemaal weg van zijn. Net als hij. Ik geloofde er geen bal van. Tot dat we uberhaupt het dorpje in reden. Heel knus, een soort mini Volendam met die pitoreske huisjes op het dijkje en alle boten in het water.

Ik was in één klap verkocht. Het "huisje" staat in een zij-straatje, vrijstaand met een aardig tuin erin. Ken je de boeken van Santa Montefiore? Zo'n gevoel krijg ik er bij en je kijkt uit op weilanden. Ik kan niet wachten totdat vriendlief verkast op 1 juli. Ik voel een goed boek-verhaal opkomen binnen in mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten