16 dec 2011

VOORNEMEN: meer schrijven



Ik twitterde het gistermiddag al maar ik meen het serieus, ik wil in het nieuwe jaar meer gaan schrijven. En dan heb ik het niet (alleen) over schrijven in een dagboek maar over schrijven in alle vormen.

  • Ik wil meer blogs schrijven, ik vind dat ik sinds m'n nieuwe layout weer goed opweg ben. Voel me best geinspireerd! Even afkloppen hoor..

  • Ik wil meer brieven en meer kaartjes schrijven. Ik heb de flow jaaragenda en die ben ik al helemaal vol aan het zetten met verjaardagen van iedereen! Dan weet ik precies waarneer ik een goede gelegenheid heb om een kaartje te sturen. Maar ik wil ook gewoon even een kaartje sturen omdat het kan.

  • En brieven, veel brieven. Ik laat nu een vriendinnetje al maanden wachten op een antwoord. Ik wil weer goede schrijfcontacten. Ik wil liefdesbrieven schrijven en brieven naar mezelf, dat helpt me relativeren. Ik houd van schrijven met de hand!


Jullie al goede voornemens?

1 opmerking:

  1. Ik wil ook zeker meer gaan schrijven. Voornamelijk voor mijn blog en cursus korte verhalen schrijven, want die moet echt eens afgemaakt worden. Ben al bijna op de helft ^^ Succes met het schrijven, met de hand schrijven is echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen