27 dec 2011

DAILY: week 51

Ik vind dit altijd zo leuk om op andere blogs te zien en te lezen!



Afgelopen week + afgelopen maandag, tweede kerstdag!

  • Maandag: behalve een gewone stagedag was het niet meer dan die gewone stagedag. Kort maar krachtig hé?

  • Dinsdag: m'n stagebedrijf had een kantoorvergadering waar allemaal zoutjes en frisdrank voor was ingekocht. Lucky me, ik heb zo'n lieve stagebegeleidster want ze kwam me een glas Cola en een schaaltje met zoutjes en nootjes brengen. Ik was namelijk de telefoniste van de middag. Het beste laatste (dag)uurtje van de week. 's Avonds gingen m'n moeder en ik samen naar de masseur, dat heb ik geweten .. Oja, ik ondekte hoe leuk de TV-serie New Girl is!

  • Woensdag: nadat m'n moeder me van stage had opgehaald reden we nog even langs de AH waar ik het niet kon laten de gloednieuwe FLOW te kopen. En? Nou, dat werd op de bank, flow op schoot en een bak Ben&Jerry Cookie Dough binnen handbereik!

  • Donderdag: na stage kwam vriendlief langs, keken we een filmpje en aten we de rest van de bak Cookie Dough op.

  • Vrijdag: was de laatste dag stage van de week en kwamen m'n opa en m'n neefje me ophalen voor ons (bijna) maandelijkse etentje met z'n drieën. We gingen naar een Thai waren we kletsten, foto's maakte en heerlijk aten. 's Avonds schreef ik nog een brief aan een vriendin en ging ik niet té laat naar bed.

  • Zaterdag: heb ik heel wat uurtjes in de slagerij gewerkt ... en nog meer gewerkt. Ach, en voor dat ik op de bank in slaap viel keek ik nog een stukje van All you need is love - kersteditie. Ik ben echt een sucker met dat soort programma's, kan dan altijd heel emotioneel, haha.

  • Zondag: eerste kerstdag. Ik begon m'n dag goed met een brunch/lunch bij m'n schoonmoeder en andere familie van vriendlief om daarna in de trein terug naar huis te stappen voor een diner met opa, vriendin en haar familie. Ik keek nog een gedeelte van de film Serendipity maar viel ik als een blok in slaap.

  • Maandag: tweede kerstdag. Ik begon op nieuw goed met m'n boek op de bank, veel thee en een pyjama aan. Begin van de middag kwam vriendlief, al snel volgde oma, keken we één van de leukste kerstfilms ooit: Elf. We pakte cadeautjes uit en aten m'n moeder haar heerlijke feestmaal. We keken naar het 35ste circus festival in Monaco en luisterde vriendlief en ik samen naar één van de CD's die hij van de kerstman had gekregen.

Het was me weer een weekje! Jullie een leuke week gehad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten