9 dec 2011

VOORNEMEN: meer ontspannen

Je zou denken dat ik na dertig dagen intesief schrijven nu in een zwart gat ben gevallen. In tegen deel zelfs. Ik weet mezelf bezig te houden. Beetje klussen aan m'n blog, knutselen en ga zo maar verder. Heerlijk? Helemaal niet. Ik zou juist wat meer willen niksen. Na een dag werken voel ik rusteloos. M'n benen blijven maar signalen afgeven aan ik zelf sta op scherpschut scherp.

Ik wil zo graag meer avonden niets doen. Gewoon een DVD in de speler duwen en op de bank liggen. Een beetje stomme TV kijken en alleen maar lachen en veel thee drinken. Op avonden dat vriendlief en beste vriendje hier zijn dwing ik mezelf om te ontspannen. Gelukkig. Dit is dus zeker nummer één op de lijst met voornemens voor 2012. Dan zet ik vaker die DVD aan en zap ik naar dat TV programma. Dan draai ik daadwerkelijk een cd en ga ik met een boek zitten.

Jullie al voornemens?

1 opmerking:

  1. Ik heb daar ook vaak moeite mee, maar kan er tegenwoordig wel beter mee omgaan. Al wil ik soms ook gewoon teveel... Goed voornemen en veel succes ermee :-)

    BeantwoordenVerwijderen