19 dec 2011

DAILY: week 50

Ik vind dit altijd zo leuk om op andere blogs te zien en te lezen!



Mijn week in sneltreinvaart!

  • Maandag: Behalve mijn stage, die elke dag weer voorbij komt, stond maandagavond echt in het teken van ontspannen. Lekker met m'n boek op de bank. Op dit moment lees ik: de eerste dag - David Nicholls. Ik kan niet wachten tot het uit is!

  • Dinsdag: Dinsdag was ik ziek. Zoveel heb ik die dag dus niet gedaan.

  • Woensdag: Na een dag stage haalde m'n moeder me op en stond vriendlief al thuis op me te wachten. Ik heb hem nogal verslaafd gemaakt aan Harry Potter dus elke keer als hij er is gaat er een deel van de films in de DVD speler. Lekker kopje thee erbij met een mini kitkat. Ik zeg: gezellig!

  • Donderdag: Ik kreeg het in m'n bol en stelde m'n moeder voor om naar Leiden naar de film te gaan. Ik wil zo graag naar New Years Eve maar het kwam niet zo goed vanwege de verbouwing. In plaats van naar de film te gaan haalde ze lekkere hapjes in huis en ging we afleveringen van Voetbal Vrouwen seizoen één kijken. M'n moeder schreef kerstkaarten en ik maakte de laatste paar af voor een grote bestelling. Ook schreef ik nog een blogje.

  • Vrijdag: Vrijdag schreef ik m'n eigen kerstkaarten tijdens mijn pauze. Na m'n stage haalde m'n moeder me op, reden we naar het bedrijf van m'n opa, uiteindelijk voor niets. We haalde de boeken op die ik had besteld, belde ik met vriendlief en voor ik wist stond de beste vriend op de stoep voor een ouderwets gezellige vrijdagavond.

  • Zaterdag: Schreef ik de laatste kerstkaarten voor m'n schoonfamilie en werkte ik de hele dag in de slagerij. De badkamer was vrijdag afgemaakt en gekit dus 's avond stond ik heerlijk lang onder de nieuwe warme inloopdouche! Ik schreef een blogje en keek gezellig TV met m'n moeder.

  • Zondag: Had ik dan toch eindelijk een "uitslaapdag". Half negen was ik helemaal klaar voor een fijne dag. Ik knutselde wat, haalde oma op van huis, kletste gezellig met z'n alle (inclusief vriendlief) en we aten chinees. Natuurlijk hebben vriendlief en ik na het eten Harry Potter deel drie gekeken. Ik las nog wat in m'n boek, die nu toch echt bijna uit is, en toen was de week alweer voorbij..


Leuk of niet meer doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten