19 aug 2011

Uitslapen is er niet meer bij voor mij!

Het is weer zover, zuid-holland gaat terug naar school. Ik speel wel een beetje vals want ik hoef pas dinsdag naar school en dat was het. Ik begin pas maandag 29 augustus, een dag na m'n verjaardag!, op m'n stage plek.



Disdag word ik rond geleid in het nieuwe gebouw die ontzettend groot is een waar je volgens mij met gemak in kan verdwalen. We zullen zien, het eerste half jaar ben ik daar toch niet.

Ik heb m'n schoolspullen al wel in huis. Schriften van de Hema waaronder zo'n heel schattige van Jip en Janneke met Takkie op de voorkant. De bemoedigende tekst zorgde er voor dat ik hem wilde: make every day a happy day. Voor als ik het even niet meer zie zitten tijden de les, haha. Ik heb al in mei/juni m'n agenda gekocht. Een licht blauwe met een beetje Parijs thema en van die leuke mapjes om foto's in te doen. Oja, heb je nog schoolspullen nodig en die wil je bij de Hema kopen? Als je voor een bepaald bedrag besteed krijg je van die elastische kaften voor om je boeken.

Heel heerlijk? Eigenlijk heb ik best wel weer zin om naar school te gaan. Klinkt als een nerd, ik weet het maar het gaat me ook om m'n vriendinnetjes. Maar eerst m'n stage wat ook heel spannend word! Zal laten weten hoe m'n eerste dagje was verlopen, ik kan nu al bijna niet wachten.

Hebben jullie al zin in school of mag de herfstvaka.. uhm zomervakantie nog wel langer duren?

1 opmerking:

  1. Ik werk fulltime dus heb pas in september vakantie, maar ik vond de eerste schoolweek altijd geweldig! Nieuwe schriften, pennen, agenda.. heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen